duminică, 11 ianuarie 2009

plictiseala...si sictir


E destul de tarziu, si dupa niste probleme cu sistemul audio si vreo 15 minute de mesterit, testam diverse melodii piratate, adunate in decursul a 5 ani de cand am calculator.
Mai vechi sau mai noi, aproape toate ma duc la o singura concluzie. Ori ma apuc de house/trance/minimal, ori de rock, pentru ca, 99,99% din tot ce inseamna muzica straina, e defapt manea undercover. Putin daca sapi in versuri, ajungi sa te miri cum dracu se umplu discotecile de saltareti care dau din cap in timp ce P. Diddy ii zice pe bass Christinei Aguilera - fa cacatul ala, fa cacatul ala, fa-l!! sau, hip-hop gen: daca eu sunt caine, si noi suntem niste caini, hai sa alergam niste pisici, ca suntem doar niste caini. Am ajuns la concluzia ca, intre Guta si 50 Cent, nu e mare diferenta, tot noroc, tot maltratari gramaticale, bani masini si curve. Saracii manelisti au picat nevinovati...daca au schimba-o in engleza si ar baga un bass... ne-am rupe oricare...e trist, e foarte trist. Si dupaia mai ma trezesc ca vine x sau y in camera si ascult vreo nenorocire de melodie in care doar se zbiara, sau sunt 2-3 cuvinte mult prelungite, si-mi zice, ba, tu esti naspa, ce-i cu porcaria aia...macar nare versuri in p^#@ mea!!! Normal ca ascult ca ma ajuta sami exprim starea de frustrare ca nu am altceva decent ce sa ascult. Si cum sa fii altfel cand, ajungi la revelion ori pe manele ori pe hituri noi dealu' nenea smiley care, contrar aparentelor, nare bani de dat ca e dator statului. Ceva nou si demn de mila. Ca, noi restu' o ducem bine tare, bem perrier si mancam icre negre, si il compatimim vazandul in zdente pe plasma de 90 de inci. Mai aveti pretentii ca de ce imaginea noastra inafara e de cersetori imputiti. Ce mai... vorba vulpii spre arici...ducetiva-n ... dupa pisici...ca suntem doar niste caini... (methodman - we some dogs)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu