vineri, 2 ianuarie 2009

Dark times are upon us...


Ma simt aiurea. dupa inca o noapte pierduta, aiurea, am senzatia ca, cumva, peste noapte, planetele s-au aliniat intr-o configuratie necorespunzatoare si emit raze asa..poc poc de stres. E 2 ianuarie. Si vom vorbi de lucruri negre, lucruri urate, vom vorbi, de iminenta Stresiunii. dupa un an bun, si cu o parere nerealista despre capacitatile mele atat fizice cat si mentale, m-am angajat. Mare parte din cursuri nu le-am frecventat. Ce-i drept, mare parte din marea parte erau cam inutile, mereu am fost instigat ca se pune accent pe volum si nu pe calitate, dar ma rog, trecem mai departe. Si incet incet, se simte presiunea, teama...alergatura mare, xeroxuri, planuri de bataie care le facem si, absolut tipic, brainstorming-uri in cautare de metode perfectionate de copiat. Fratilor, numaratoarea inversa a inceput, asa ca, tociti cursurile, si asigurati-va stocuri mari de hartie igienica. Vin vremuri tulburi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu