duminică, 1 martie 2009

Hai cu STANGA!!!!

Un mic lucru destul de iritant al vietii de zi cu zi am ajuns astazi la concluzia ca e practicitatea mainii stangi. Destul de ciudat fapt, pe cand imi taiam copitele, vad ca, mana dreapta taie copitele la stanga, apoi, cand vine randul sa ii intoarca favoarea, mana stanga tot da pe langa, tremura, nare mai pic de control. Si stau si ma gandesc eu asa in sinea mea si zic: frate, cred ca noi, oamenii suntem cele mai proaste animale, cu evolutia noastra cu tot. Ca nu cred ca se duce la vanat leul si cand sa apuce gazela de gat, cade fulgerat jos, rostogoliri si praf peste tot, apoi zice, nu frate, era cu stanga.... am ratat... si nu inteleg de ce nu facem ceva constructiv sa ne pastram si functionabilitatea mainii stangi, ca, poate cu evolutia in ritmul asta ajungem treptat sa ramanem cu cap, picioare, si o mana,ca, paialalta no foloseam, si, cursul natural al lucrurilor face ca, ce nu folosim, sa dispara. Asa ca ridicati mana stanga sus, si, folositi cu incredere. Ca estetic, ciungi nam da prea bine. (o porcarie, dar, am simtit nevoia sa spun, ca miam ciopartit copitele mainii drepte...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu