luni, 16 februarie 2009



E deja a 4-a zi la rand cand in brasov ninge. Si pentru mine e un extaz continuu, pentru ca pot in sfarsit sa valorific in senzatii banii bagati sistematic in placa si echipament. Pot spune ca ieri am tras una dintre cele mai tari experiente pe care leam trait pana in momentul de fata. Zapada era si este din plin, subit cazaturile nu mai sunt asa dureroase, e cam prima data cand miam pus genunchierele degeaba. Sus in varf de munte un nor urias cenzura orice urma de orizont, baza era numai pe picioare puternice si un mic sentiment de cunoastere a ceea ce era vag, drumul rosu. Din ce in ce mai tare mie tot mai sete de adrenalina. Nimic nu se compara cu senzatia de libertate si sus, singur, cu descreierati care urla puternic in casti, ramai doar cu tine. Fara prieteni sau dusmani, fara pofte, fara nevoi, decat poate, nevoia de a te regasi. Si o faci din plin. Aer curat, iti umpli plamanii si aluneci. Oxigenare puternica, o minte brici.
Duminica.
Azi am fost cu adi si niste prieteni deai lui. Am incercat ceva nou, traseul drumul lupului, traseu de dificultate ridicata. iar zapada din plin, dar, ceva mai multe cazaturi. Am incercat si cateva sarituri, din care una ma incercat pe mine mai mult. Se vede cami doresc sa devin inginer, din moment ce mam lasat proiectat vreo 3 metri in aer de un bolovan nenorocit. totusi undeva mama omida a bagat o incantatie si am scapat fara nimic, deci, iar , i'm richer for the experience. placa totusi am busito destul de rau, dar, daca mai tine macar si sezonu urmator, isi face toti banii. Un weekend pe cinste, vineri partie, sambata bazin si sarituri de pe trambulini :P, duminica 2 coborari pe partie de nivel ridicat, ce mai, nam ales degeaba brasovul. Imediat ce da si caldura trebuie sa ma apuc de cutreierat munti/role. poate asa mai dau jos din butoiu de sub piept a.k.a burtah. Imediat vine si vacanta, profitati si iesiti la aer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu